Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Γιώργος Κουρής. Οι καναλάρχες και οι Δικαστικοί....


Γιώργος Κουρής. Οι καναλάρχες και οι Δικαστικοί....


Ακούστε τα video και ιδιαίτερα το τελευταίο και θα καταλάβετε που κολλάει η φώτο.






Γιώργος Κουρής. Ο Τσοχατζόπουλος είναι μαλάκας.



Εμένα μου κάνει σαν μήνυμα ότι δεν θα πάει σαν τον Τσοχατζόπουλο.
Βέβαια μετά το σύνολο της εκπομπής, μου έγινε ιδιαίτερα συμπαθής αφού οι απόψεις μου ταυτίζονται με τα περισσότερα από τα λεγόμενα του. Μόνο που άργησε να μιλήσει.
Κάποια στιγμή θα ανεβάσω ολόκληρη την εκπομπή.



Δαπάνες Κομμάτων



Για τα πετρέλαια.
Προσέξτε το το όνομα του Αμερικάνου ''Χέλη'' που αναφέρει ο Κουρής στο video. 
Σας αντιγράφω ένα μικρό απόσπασμα από το post Η δημιουργία του Ελληνικού χρέους από το 1821 έως σήμερα όπου έχω ξαναδεί το όνομα Χέλη.
'''' Κήρυξε έκπτωτο τον Ελληνοαμερικανό Χέλη ο οποίος -άκουσον άκουσον –το 1932 σύναψε σύμβαση με το ελληνικό δημόσιο και δέσμευσε τη χώρα για 100 χρόνια. Ο κ. Μάρτης προσπάθησε με τον κ. Ματέϊ (πρόεδρο της Ιταλικής Κρατικής Εταιρείας Πετρελαίων)να αρχίσουν εξορύξεις από το Ιόνιο. Ο περίεργος θάνατος του τελευταίου διέκοψε τις προσπάθειες και σε συνδυασμό με όσα είπαμε για τον Ιωαννίδη παραπάνω η Ελλάδα δεν προχώρησε σε αυτό το θέμα. Η Ελλάδα έχει ουράνιο (7 τόνους), νικέλιο, χρυσό άργυρο και χρώμιο  και βωξίτες. Ο κ. Μάρτης πιστεύει δύο εκπληκτικά πράγματα.1ο εάν αξιοποιηθεί ο πλούτος αυτός η Ελλάδα θα εξελιχθεί διαφορετικά και 2ο η Ευρώπη θα είναι πλήρης σε πολλά και διαφορετικά σημαντικά ορυκτά. ''''
Αν θυμάμαι καλά το ίδιο όνομα έχω δει και στο βιβλίο του δολοφονηθέντα Μπάτση '' Η βαρειά βιομηχανία στην Ελλάδα'' Αλλά αυτό θα το ψάξω σε δεύτερη φάση. Ακούστε τον Κουρή τι λέει με στοιχεία εξώφυλλα εφημερίδων της εποχής.


Το 1939 ο Μεταξάς εγκαινίασε τις γεωτρήσεις και με 50% φορολόγηση και
 το 1940 είπε το ΟΧΙ στους Γερμανούς.
Αλλά τότε ήταν αλλιώς.
Σήμερα οι αληταράδες Βενιζέλος - Σαμαράς - Μπακογιάννη συναγωνίζονται στο ξεπούλημα της χώρας. 
Αν περάσουν το 35% και σχηματίσουν κυβέρνηση τότε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Προσοχή στα γερόντια σας που λέει ο Χίος. 
Προσωπικά τα έχω κλειδώσει και μάλιστα από τώρα.

diaforos.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου