Κυριακή 27 Μαΐου 2012

3 σχόλια:

  1. συγνώμη κιόλας μήπως είναι μουφα μήπως κάτι κρυβεται εδώ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είναι μούφα, ψάξε το λίγο και θα καταλάβεις απο μόνος σου. Το ίδιο πράγμα σκέφτηκα και γώ στην αρχή, Αφιέρωσε λίγο χρόνο και διάβασε τα αρθρα στο site, μίλα μαζί τους στο τηλέφωνο αν δεν μπορείς όπως εγώ να περάσεις απο τα γραφεία τους. Γενικότερα ΕΛΕΓΞΕ ΤΟΥΣ και θα δεις οτι δεν υπάρχει παγίδα. Εγώ αυτή την ώρα που σου γράφω έχω ετοιμάσει τα έγγραφα για το πρώτο βήμα, αν θέλεις μπορώ να σε ενημερώνω μέσω του site ή email/τηλ για την πορεία της δικιάς μου υπόθεσης μέχρι να αποφασίσεις αν θα κάνεις και σύ το ίδιο ή όλα αυτά είναι ψέμματα.

      Διαγραφή
    2. μόλις διάβασα τα σχόλια σας και αν θέλετε μου στέλεντε και μένα πληροφορίες πως πάει υ πόθεση σας , τι χρήματα ξοδέψατε κ.λ.π
      για γνώση σας λέω ότι είχα 200.000στεγαστικό, έχω δ΄ψσει περίπου 130.000 και έχω ένα υπόλοιπο κεφαλαίου περίπου 130.000,,όπως αναφέρεται στις ενημερώσεις που λαμβάνω, τους ζήτησα μια ρύθμιση(είναι 2τμήματα το δάνειο) να πληρώνω κανονικά την 1 δόση του ενός δανείου και μόνο τους τόκους απο το δεύτερο, και μ΄έχουν απορρίψει 2 φορές!!! έκτοτε δεν τους δίνω τώρα δύο δόσεις και με αρχίσαν στα τηλέφωνα!! πιστεύετε οτι μπορώ να πετύχω κάτι;;

      Διαγραφή